Toprak Oktay
Toprak Oktay

Oha yorum yok

Saatler önce
Burak uğur Gezbel
Burak uğur Gezbel

Seni çok sevıyorum Trabzonum ♥️💙

Saatler önce
Oyunların Prosu
Oyunların Prosu

ŞAMPİYONNNNN TRABZON ❤💙❤💙❤💙❤🥇🥇🥇🥇🤫🤫🤫🤫🏆🏆🏆

3 saatler önce
Ayberk Hellaç
Ayberk Hellaç

Abdülkadir i çok seviyorum onla top oynamak istiyorum o Trabzonlu bende ama evi ni bilmiyorum hep hayal ediyorum büyüyünce Ömür abimle oynamak istiyorum😭😭😭😭😭

5 saatler önce
Senih Kazdal
Senih Kazdal

yan yana ayrı yazılır @Trabzonspor

5 saatler önce
Dünya Başar
Dünya Başar

İyi ki TRABZONSPOR luyum ❤💙

6 saatler önce
Sporcu Akif Hamza
Sporcu Akif Hamza

Seslendirme bulunmak büyük şerefti. ❤️💙 Yaşa Trabzonum

6 saatler önce
hsrtertugral hsrtertugral
hsrtertugral hsrtertugral

Aldınız mı civcivler diye bağırasım var

6 saatler önce
BORDO MAVi
BORDO MAVi

Bu yüzü asla unutmam gol kralı oldu sørloth king the north 💙❤

6 saatler önce
emre akça
emre akça

👍

7 saatler önce
TÜRK_MÜZİK_ BURA_
TÜRK_MÜZİK_ BURA_

1:03 çupa?

9 saatler önce
Avni Turgay ÖZTÜRK
Avni Turgay ÖZTÜRK

Aşık olduğum renkler 🔴🔵♥️

9 saatler önce
Mamut A.
Mamut A.

Keşke biraz daha dikkatli olsaydık 36 sene sonra lig şampiyonluğu bizimdi. Çok büyük fırsati kaçırdık.

10 saatler önce
Emre YANILMAZ
Emre YANILMAZ

Helal olsun

13 saatler önce
JugoSlavicBall卐[GML][DMG] _
JugoSlavicBall卐[GML][DMG] _

Şampiyon Başakşehir!

13 saatler önce
Sila Akyuz
Sila Akyuz

Şi 123 trabzonspor

13 saatler önce
EROL RECBER
EROL RECBER

Şimdi biz doğuluyuz bu reklamı izlerken gözyaşı döken bir vatandaşım nasıl olacak bizi birbirimizden ayırmak 🇹🇷🧿

14 saatler önce
Furkan Koçak
Furkan Koçak

FB💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛💙💛

23 saatler önce
Burak Akay
Burak Akay

❤️❤️❤️❤️❤️💙💙💙💙💙💙

23 saatler önce
Gece Nehri
Gece Nehri

Trabzonspor coğu insanın sempati duyduğu takımdır

23 saatler önce
Furkan Koçak
Furkan Koçak

Anladınmı Şimdi Anadolu kartalinın ne olduğunu yeğeeen

23 saatler önce
Rüzgar oynar
Rüzgar oynar

bir gün iki yıldız olacağız inşalallah

Gün önce
emre ergin
emre ergin

kardes burası ts youtube kanalı sız fenerlıler gıdın reklam yapın yuru

Gün önce
Asdffdsa Asdf
Asdffdsa Asdf

Trabzonspora 1 rap daha beeee bu kalite nedir klip olsun sözler olsun trabzonsporluları yanlız bırakmıyor. Maç mı kaybettik tak kulaklığı sinir minir gidiyor.

Gün önce
efe turan
efe turan

pipicesku

Gün önce
İNANÇ ALKAN
İNANÇ ALKAN

Şarkıyı telefon arama sesi yaptım az daha dinlemek için telefon acmiyom😂😂🤣🤣🤣❤💙

Gün önce
Muhammet Sefa Özkaya
Muhammet Sefa Özkaya

Vay be bugün tam 1 yıl ve Sörloth Trabzonspor formasıyla 33 gol 11 asist

Gün önce
Komar Efdal
Komar Efdal

O ibrahim abi daha orada daha saat satmıyor =(

Gün önce
Nursena Ay
Nursena Ay

Yine burdayım... Şampiyon takımın şampiyon taraftarı da burada mı

Gün önce
møŕďécąı
møŕďécąı

Zaten bi parça yüreğim vardı onuda aldın be..

Gün önce
møŕďécąı
møŕďécąı

Beşiktaşlıyım ama 2010 2011 sezon şampiyonu Trabzonspordur

Gün önce
Nazlı Baba
Nazlı Baba

İyiki Trabzonluyum,iyiki Trabzonsporluyum💙♥️

Gün önce
Can Ali Can
Can Ali Can

Vallahide billahide dünyada insanların hepsi demiyorum ama çoğunluğu Koronadan degil kanun ve cezalardan çekindiği için maske ve benzeri kurallara uyuyor. Normal ölümlerden tek farkı ülkelerin 24 saat televizyonlardan canlı yayında vermeleri, devamlı aynı konunun işlenmesi. Normal grip salgınından senede ölenlerin sayısı 500-600 bin diyorlar.. Gripten ölenlerin yada başka hastalıklardan ölenlerinde TV'lerden günlük raporu verilsin aynı psikolojik etkiyi yapar.. Salgın denen şey üzerinden Devletler, para babaları, 666, nın çocukları, şu bu bir şeylerin sahibi yada yeni dünya sistemin sahibi olmak için kapışıyor olan 8 milyarlık insanlığa oluyor gibi. Kanunlar çıkarılıyor ve biz bunlara kuzu gibi uyuyoruz..Uyalım uyumasınada bir ton çelişki var. Dip dibe insanlar, seyircisiz olsada futbol maçları,bir koltuk ara verilsede uçak yolculukları, binlerce insanla sokak gösterileri daha neler neler. Normalde tehlikeli denen böyle bir salgını yenmek için normalde 1-2 aylığına dünyanın durması lazım. Öylede olmadığına göre bu iş biraz nanay gibi. Farkındaysanız bilincimiz yerinde olmasına rağmen gittikçe APTALLAŞTIK,yada aptallaştırılıyoruz. Öyle her şeyi komplo teorisi deyip boşlayamayız, her söylenenede inanamayız diye düşünüyorum. AKIL.

Gün önce
Osman Dallikavak
Osman Dallikavak

Trabzonspor Sen tam bir delisin kardeş reddettin Kayserispor kardeş takımını reddettim Yani bu

Gün önce
Ahmet Ali Yaman
Ahmet Ali Yaman

Ya kardeşim ben Galatasaraylıyım ama insan etkileniyor bee helal olsun bu medya ekibine

Gün önce
Ahmet Safa Berber
Ahmet Safa Berber

Şampiyon’um sen çok yaşa 🔴🔵

Gün önce
murat açıkdeniz
murat açıkdeniz

trabzon sporrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Gün önce
Reyyan Altınok
Reyyan Altınok

Canım sıkılınca girip girip izliyorum bu ne yaaa❤💙 Şampiyon Trabzonum Benim

Gün önce
Eren Mustafaoglu
Eren Mustafaoglu

Iyi hoş ama takımı övmüyon reis sadece dik oyna diyon

Gün önce
NİHAT EGEMEN BEKAR
NİHAT EGEMEN BEKAR

Sene 2020 izliyenler

Gün önce
Türkçe Rap'e Dair Her Şey
Türkçe Rap'e Dair Her Şey

diğer bu tarz takımlara yazılmış rap şarkıları için trmemory.info/video/Xs-uYdTCx5-tZ6U/video.html desteğinizi bekliyoruz

Gün önce
oyuncu abi
oyuncu abi

Ligde şampiyon yapmadılar ama Burda başaramadılar 💙❤️

Gün önce
Metehan Özdemir
Metehan Özdemir

Bu kaç lvl be reis :D

Gün önce
bize her yer trabzon
bize her yer trabzon

Kral ❤️💙

Gün önce
MANYAH ADMİN
MANYAH ADMİN

ellema züker babo

Gün önce
İlknur Aydemir
İlknur Aydemir

İYİ Kİ SEN BE TRABZONUM❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙❤💙

Gün önce
REAL NEWS
REAL NEWS

Görelelyim görelenin Trabzonspor için ne anlamı var diyenler ola bilir! 90dan sonra doğanlar anlamaya bilir, Babalarına sorsunlar veya Google! Biz küme düşsek bile her zaman Trabzonsporumuzun yanındayız! Saygılar

2 gün önce
İsmail Yılmaz
İsmail Yılmaz

Şaka maka Trabzon'un yeni sezon forması efsane...

2 gün önce
Fatma Karaca
Fatma Karaca

Şarkı kötü ben trabzonsporluyum

2 gün önce
kiki Eleutheriadou
kiki Eleutheriadou

discord.com/invite/jGdUhcs

Gün önce
ƬƦƛƁȤƠƝƧƤƠƦ ١Ձбף
ƬƦƛƁȤƠƝƧƤƠƦ ١Ձбף

❤❤❤❤💙💙💙

2 gün önce
ƬƦƛƁȤƠƝƧƤƠƦ ١Ձбף
ƬƦƛƁȤƠƝƧƤƠƦ ١Ձбף

Seni çok seviyorum trabzonsporum💙❤

2 gün önce
ъձყεгռ ოüռƈհεռ
ъձყεгռ ოüռƈհεռ

💙💙💙❤❤❤

2 gün önce
ƬƦƛƁȤƠƝƧƤƠƦ ١Ձбף
ƬƦƛƁȤƠƝƧƤƠƦ ١Ձбף

Çok güzel bi video❤💙😍🥰

2 gün önce
ъձყεгռ ოüռƈհεռ
ъձყεгռ ოüռƈհεռ

❤❤

2 gün önce
ъձყεгռ ოüռƈհεռ
ъձყεгռ ოüռƈհεռ

❤❤

2 gün önce
ъձყεгռ ოüռƈհεռ
ъձყεгռ ოüռƈհεռ

I love you yusuf yazıcı 🥰🥰🇩🇪

2 gün önce
Z K
Z K

Abi Geçen sene kurban bayramında gelmişsin ama seni göremedim oyüzden üzüldüm sen kimsin diye sorar san ben gümüşhane kelkit yeşil pınarlıyım

2 gün önce
Z K
Z K

Abi ben gümüşhane yeşil pınarlıyım

2 gün önce
YENİLMEZ EKİP
YENİLMEZ EKİP

Kalbimiz bordo 💙❤️💙❤️💙❤️

2 gün önce
Orhan YAVUZYİĞİT
Orhan YAVUZYİĞİT

İyi ki varmışsın EREN bayramın mübarek olsun

2 gün önce