İşte 2020'de burçların mutlu olacağı alanlar! Astrolog Can Aydoğmuş açıklıyor

  • katma 12 gün önce

    Nur Viral'le Hayatta Her Şey VarNur Viral'le Hayatta Her Şey Var

    Süre: 26:53

    Can Aydoğmuş'un TRmemory kanalını ziyaret edebilirsiniz; trmemory.info/users/DVGOdW7sH-hCNwlBhqcsrw.html
    Beyaz Tv ekranlarında yayınlanan Hayatta Her Şey Var programımızın sunucusu Nur Viral Instagram hesabında konuklarını ağırlamaya devam ediyor. Nur Viral'in bugün konuğu Ünlü Astolog Can Aydoğmuş oldu. Yaptığı açıklamalarla gündemi değiştiren Can Aydoğmuş bugün 2020'nin ikinci yarısında burçları neler beklediği, Türkiye'nin önümüzdeki yıllarda nasıl bir yol izleyeceği hakkında bilgiler verdi. İşte Nur Viral ile Can Aydoğmuş'un sosyal medya canlı yayınındaki hoş sohbetinde ele alınan konular;
    Yükselen burç nasıl öğreniliyor?
    Ay burcu nasıl öğreniliyor?
    2021 Burç yorumları
    2020'den sonra Türkiye'de neler olacak?
    2020 Koç Burç Yorumları,
    2020 İkizler Burç Yorumları,
    2020 Aslan Burç Yorumları,
    2020 Terazi Burç Yorumları,
    2020 Kova Burç Yorumları,
    2020 Başak Burç Yorumları,
    2020 Yay Burç Yorumları,
    2020 Oğlak Burç Yorumları,
    2020 Yengeç Burç Yorumları,
    2020 Balık Burç Yorumları,
    2020 Akrep Burç Yorumları,
    2020 Boğa Burç Yorumları,
    Hayatta Her Şey Var TRmemory Kanalına Abone Olmak İçin: bit.ly/hayattaherseyvar
    Bizi Takip Edebileceğiniz Diğer Sosyal Medya Hesaplarımız:
    Hayatta Her Şey Var | Facebook: nurvirallehe...
    Hayatta Her Şey Var | Twitter: VarHersey

Nur Viral'le Hayatta Her Şey Var
Nur Viral'le Hayatta Her Şey Var

Can Aydoğmuş'un Youtube kanalını ziyaret edebilirsiniz; https://www.youtube.com/channel/UCDVGOdW7sH-hCNwlBhqcsrw

12 gün önce
Filiz Bilgin
Filiz Bilgin

@John Moon evet, tek bir cümle dedi yay için

Gün önce
Naz MAKAMI
Naz MAKAMI

@NS Medya Nuray Sayarı zaten oradayız 😊😊😍🥰🌹😘🌹

3 gün önce
Naz MAKAMI
Naz MAKAMI

@NS Medya Nuray Sayarı Ayy içim şişti. Sıkıcı bir anlatim olduğu için konsantre bile olamadim. Yani hiçç bir şey anlamadim. Soğudum resmen. Biraz daha dinlersem burç yorumlarini dinlemeyi bırakacağım. Nuray hanim sizin anlatiminiz sohbet tadinda. Sizi dinlemeye doyamiyorum. Sizi seviyorum 🥰😘😍😍🌹🌹😘😘😘😘

3 gün önce
Hasan Bingöl
Hasan Bingöl

@Crazy Boy Gaming burçlar doğru olabilir ama fal olarak yorumlanması hurafe ve fala inanmak dinden çıkarır Rabbim muhafa eylesin

8 gün önce
Tamer Uslu
Tamer Uslu

@Zeynep Yıldırım kardeşim ne alakası var ? Hep aynı şeyleri sallıyorlar. Bir haftada zaten bunlar başına gelebilir . Yüce ALLAHI yani islami tanı. Sözler köşkü hayalhanem kerem önder gibi hocami dinle bu konular hakkında daha çok ilim sahibi olursun

9 gün önce
Perviz Rehimli
Perviz Rehimli

Amin InsaAllah

56 dakika önce
Tuğrul Arda
Tuğrul Arda

Nur hanım tebrikler çeçenoz sayarıdan vazgeçmişsiniz.

2 saatler önce
Ebru Akyüz
Ebru Akyüz

Hangi burca toplu para geliyormuş

4 saatler önce
RAMAZAN YILDIRIM
RAMAZAN YILDIRIM

İkizlere neler oluyor zengin mi olacağız yoksa

4 saatler önce
Hatice Gül
Hatice Gül

Sizin videoları izliyorum yengeç burcuna gelince kısa konuşuyorsunuz ve maddi konulara değinmiyorsunuz neden

14 saatler önce
Gülten ÖZDEN
Gülten ÖZDEN

Yengeç burçlarının yorumunda cümlenin sonları hep kesilmiş doğrusu net birşey anlamadım.

23 saatler önce
Nadire Korkmaz
Nadire Korkmaz

HAYVANARI BIZDE ÇOK SEVIYORUZ

Gün önce
Nadire Korkmaz
Nadire Korkmaz

AZINA SALIK BEEFEDI

Gün önce
jaklin
jaklin

21:11 KOVA♒

Gün önce
Inci Tumer
Inci Tumer

2023 ocak ayini nasil bu kadar net konusur..ondan sonra durumlar iyiymis. mis...ha yani. ayinida söyluyor, ocak diyor, gelecegi mi göruyo bu adam, öyle. bir özelligi mi varmis, siz bu adami bir tip doktoruna yönlendirseniz. ve. bunlari tv cikartmasaniz, zaten bir yigin. cahil. var..dinler bunu..yazik size ,oturmus kafa salliyorsunuz

Gün önce
Resul salam Resulov Mehtiyeva Günay
Resul salam Resulov Mehtiyeva Günay

Terazi aldım kabul ettim hayırlısı Allahın izniyle

2 gün önce
Yuliya Efendiyeva
Yuliya Efendiyeva

Nur hanim lutfen bu kadar uzun konuwmasin bu astroloq

2 gün önce
Kismet Sanli
Kismet Sanli

Koç burcunu uzun uzun anlatıldı. Boğa iki kelime söylendi tuaf

2 gün önce
Selda Metin
Selda Metin

15 temmuz yengeç burcu hangi evinde ben bilmiyorum bilgi verirseniz sevinirim

2 gün önce
Dilek Özer
Dilek Özer

Yengeç nerde yengeci konuşmaya başlarken hoop aslana dondu bu nebiçim yorum

2 gün önce
Мама Папа
Мама Папа

Yengeç burcunu doğru düzgün anlatmadınız bir bok anlamadım dizlayk 👎

2 gün önce
Zxcvbnmçş Şçmnbvcxz
Zxcvbnmçş Şçmnbvcxz

Salam Nur Abla Neden Nuray ablayla çekmirsiz onla daha maraqlı olur küsmüsünüzmü?bu arada Azerbaycandan yazıram

2 gün önce
Semat Siampanoglou
Semat Siampanoglou

Eeeeeeeeee

3 gün önce
Nursel Bayrak
Nursel Bayrak

Hic cani anlatmak istemiyor😃😃😃😃Bikmis arik astrolojiden

3 gün önce
Sibel Toker
Sibel Toker

Çıkarmayın şu şarlatanı ekranlara

3 gün önce
Sevinc Emirova
Sevinc Emirova

Ne nereye giriye saturun nerden cikiyo jupiter bilmem napiyo bunlari anlatmasaniz da olur zaten onlar size lazim biz anlamiyoruz.

3 gün önce
Seda’nın iskambil falı Kanalı
Seda’nın iskambil falı Kanalı

Ücretsiz fal kanalıma bekliyorum ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

3 gün önce
Fatya Halilova
Fatya Halilova

Osdur inanmıyorum sana

3 gün önce
Sezen Alp
Sezen Alp

2023 de halen yaşıyor olursanız çok zengin olacaksınız. Tabi evren size yaşamak için izin verirse. sancılı olacak olan bu doğumda kan kaybı çok olacak.

3 gün önce
Jana TT
Jana TT

Ne tatlı anlattın Can Bey. 👍 Nur Hn. Harikasın 👌

4 gün önce
Şebboy Çiçeği
Şebboy Çiçeği

18:30 akrep

4 gün önce
Alev Eren
Alev Eren

Terazi burcu hakkinda bisey demedinizki 😞😞

4 gün önce
Ömer Yücel
Ömer Yücel

İnanma bu safsataya

2 gün önce
Asuman Yıldırım
Asuman Yıldırım

Ben bunu begenmedim

4 gün önce
Asuman Yıldırım
Asuman Yıldırım

Nuray sayarıya ne oldu nur hanım

4 gün önce
Vefa Bayramova
Vefa Bayramova

Doqurdanda 2017 ci ilden qasim ayinan cehenem yasayiram ele isdede evdede her sey bos pisixolosu problem cox saqolun yaxsiki yaxsi bir sey yazdiniz

4 gün önce
Fadime Tanyeri
Fadime Tanyeri

Bişeyler anlatıyor gibi de anlatmıyor anlattığını zannediyor

4 gün önce
GÜLSEREN TAPTIK
GÜLSEREN TAPTIK

Basak burcuyum..çok doğru..2017 kötü bir yılın baslangiydi benim için.. 2019 da devam etti buda doğru.. 2020 eylul den sonra oleyyyy bekliyorum şansımı.. teşekkürler

4 gün önce
Ömer Yücel
Ömer Yücel

@GÜLSEREN TAPTIK gök cisimlerine ilgin varsa astronomi öğren lütfen

2 gün önce
GÜLSEREN TAPTIK
GÜLSEREN TAPTIK

@Ömer Yücel insanlar benzer taraf bulunca birde ihtiyacı varsa inanıyor işte kardeşim..

4 gün önce
Ömer Yücel
Ömer Yücel

İnanma bunlara kardeşim. Astroloji boş bişey

4 gün önce
Emine Sari
Emine Sari

Nur hanim nuray sayarıyı istiriyoruuuz

4 gün önce
Sema Dereci
Sema Dereci

On dakikadan bei konusuyorsun ne dedigin anlasiyor nede hangi burctan bahsediyorsun ses tonunda cok ince cirtlak bir ses sen bu isi birak sana yakismiyor

4 gün önce
andrew ozil
andrew ozil

Gencler ay ya da yukselen burcunuza gore takip etmeyi unutmayin... cogu insan normal bildigi burcuna gore bakiyor....

5 gün önce
Ömer Yücel
Ömer Yücel

Takip edin ama lütfen inanmayın. Astroloji uydurmadır :)

4 gün önce
Nefise Gulmus
Nefise Gulmus

Yengeç burcunu anlatırken niçin birdenbire kesip, Aslan Burcuna geçişinizi anlayamadım.. burada bir düzeltme yaparsanız sevinirim..

5 gün önce
Roz zafer
Roz zafer

yengeç burcu hiç anlaşılmıyor hep kesilmiş vede atlamış bir sey anlıyamadık maalsef ,tekrarı mumkun mu acaba?

5 gün önce
Özlem
Özlem

Terazi 16:48

5 gün önce
Macide GÜRBÜZ
Macide GÜRBÜZ

Ağzına ve emeğine sağlık 💜

5 gün önce
sukran cinel
sukran cinel

Ben 23 ocak 1963 te doğmuşum. Annem doğum saatimi bilmiyor. Ramazan aynıydı ben bir gün önce niyetlendim doğum olabilir diye öğlene doğru Dünyaya geldin diyor çok merak ediyorum ay burcum ve yükselenim söylermisiniz🙏💞🧿

5 gün önce
Hanım Avci
Hanım Avci

Konuşurken sanki can çekişiyor

6 gün önce
Didem Atilla
Didem Atilla

Canım Can okuyabilir misin bilmiyorum ama yengeç aslan birbirine mi girdi sanki 💕❤️

6 gün önce
Selen Güler
Selen Güler

Yaniiii?

6 gün önce
Ayame 666
Ayame 666

Teraziyi niye 8 saniye konuştun

6 gün önce
Nurcan Dagidir
Nurcan Dagidir

Ben yengec burcunu anlamadim ki

6 gün önce
OFF XL
OFF XL

Yengeç Burcu kesildi anlatırken aslana geçti.. benim ay burcum aslana geliyor gerçi ama.. ??? 14 Temmuz

6 gün önce
rahşan özlem demir
rahşan özlem demir

Yengeç kesilmiş Can bey

6 gün önce
zgzgzg mmkmmk
zgzgzg mmkmmk

Hangi burcun kaderi değişecekmiş arkadaşlar ? üşendim hepsini dinlemeye.

6 gün önce
Ömer Yücel
Ömer Yücel

Hiçbirinin. Kader değişmez. Astroloji uydurma bir safsatadır.

4 gün önce
WHİTE BLACK AVAKİN
WHİTE BLACK AVAKİN

BAŞAK BURCU OLANLAR +1 LİKE ATSIN

6 gün önce
YAROSLAV KABATAŞ
YAROSLAV KABATAŞ

Ben şok. Tebrikler

6 gün önce
Hayri Kaya
Hayri Kaya

Video yüklerken biraz dikkatli olun yengeci anlatırken lap aslana geçiş yaptı yarımyamalak ne dediği belli değil vakit harcıyor dinliyoruz kesik kesik bütün anlatılanlar yarım yamalak iş yapıyorsunuz

6 gün önce
Gonca Tk
Gonca Tk

konuşabilsen anlıycazda

6 gün önce
دىليار DMC Dd
دىليار DMC Dd

haram haram haram .BURUCLAR HAPSI HARAM .QURAN DA VAR FAKAT SHAYTANLAR BURUCKA ESHINIOR

6 gün önce
Can Dost
Can Dost

Hangi burca para gelecek 🙄

6 gün önce
Asosyal Biri
Asosyal Biri

Hangi burçtan bahsediyolar?

7 gün önce
CAVİT Kaya
CAVİT Kaya

İnanmayın bunlara yok burç hepsi yalan şeytan işi bunlar

7 gün önce
Nuray Akgul
Nuray Akgul

Yengeç burcu yarım kaldı bu nasıl bir açıklama..Aloooo

7 gün önce
Zehra Taskin
Zehra Taskin

Topraklar ve sınırlar mı genişleyecek ? Bunun en doğal yolu savaşla olur bir ikinci seçenekte işgalle mümkündür . Ekonomisi bu kadar boktan bir Ülkenin harcı değildir bu gibi işler , tamamen palavra !

7 gün önce
Yıldız Şen
Yıldız Şen

Aynen dinlerken fenalık gecırdım öfff

7 gün önce

Sonraki

Astrolog Can Aydoğmuş'dan dikkat çeken 'İstanbul' tespiti!!

15:29

Astrolog Can Aydoğmuş'dan dikkat çeken 'İstanbul' tespiti!!

Nur Viral'le Hayatta Her Şey Var

görünümler 151 B

Balık Burcu 1-7 Ağustos 2020 Haftalık Burç Yorumu Haftalık Tarot Falı

13:05

Balık Burcu 1-7 Ağustos 2020 Haftalık Burç Yorumu Haftalık Tarot Falı

Venüs Meleği Tarot ve Kahve Falı

görünümler 7 B

ALTIN MI DOLAR MI ? | FİNANSAL ASTROLOJİ

54:53

ALTIN MI DOLAR MI ? | FİNANSAL ASTROLOJİ

Magazinsta

görünümler 50 B